گروه طراحی و معماری

طراحی غرفه های نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی و...

گروه طراحی و معماری

طراحی غرفه های نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی و...

گروه طراحی و معماری

طراح دکوراسیون داخلی و غرفه های نمایشگاهی
طراحی محصول با جزئیات بالا
طراحی سرویس خواب بزرگسال و کودک و نوجوان
طراحی جواهر بصورت دستی
و...

برای اولین بار در ایران ما دست به کاری زدیم تا شاید در راستای ایجاد شغل برای جوانان با استعداد و با انگیزه کاری کرده باشیم .

برای اولین بار
آموزش طراحی غرفه های نمایشگاهی طبق اصول اجرایی و منطبق با استانداردهای نمایشگاه های بین المللی تهران.

امروزه با گسترش شرکتهای طراحی و مجریان غرفه های نمایشگاهی و با نگاهی اجمالی به آگهی های روزنامه ها و در ستون استخدام طراح 3 بعدی از هر 10 آگهی بطور میانگین 2 آگهی مختص طراح غرفه های نمایشگاهی میباشد،این شاخه از هنر به نظر من   واقعا در کشور ما محروم واقع شده و همین محروم واقع شدن باعث گم بودن و خاص بودن این حرفه شده است.
بنده تقریبا 7 سال تجربه طراحی غرفه های نمایشگاهی دارم و در این مدت همواره طراحی داخلی و نما و... هم داشتم اما طراحی غرفه نمایشگاهی چند ویژگی خاص دارد و آن این است که مدت کوتاهی از زمان طراحی تا اجرا صبر لازم است تا حاصل طرح خود را ببینید و این یک شوق خاصی در طراح بوجود می آورد،اگر کسی حتی یک کار اجرایی داشته باشد صحبتهای بنده را تائید خواهد کرد و حسن دیگر این شغل داشتن ظرفیت بالای طراحی برای ایجاد اشکال و حجم های خاص و جالب میباشد و بنده در همینجا نوید این رو میدم که فردی که کانسپت کار میکند و خلاقیت و یا ایده دارد در این شاخه از طراحی بسیار بسیار خوشحال خواهد بود و به عقیده بنده این خیلی مهمه که انسان از شغلش لذت ببره و در کنارش درآمد خوب هم داشته باشه.
آموزشهای بنده بصورت خصوصی و تک نفره و یا بسته به شرایط نهایتا دونفره برگذار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.